|
Feladat: |
1057. matematika gyakorlat |
Korcsoport: 14-15 |
Nehézségi fok: - |
Megoldó(k): |
Aczél S. , Ágoston E. , Apfel B. , Bagdy D. , Balázs P. , Balogh Gy. , Bartók L. , Berzeviczy Olga , Bluszt E. , Bóday P. , Bodó Z. , Bozsó E. , br. Fejérváry Zs. , br. Splény G. , Breuer Gy. , Brucker I. , Bulkay L. , Cseh S. , Csermely L. , Dallos A. , de Rivó K. , Demény Jolán , Dénes P. , Dónáth G. , Dudás I. , Egger G. , Einhorn Ilona , Faragó Gy. , Fazekas F. , Fehér T. , Fehérváry A. , Füstös I. , Gaál A. , Gábor Gy. , Gerő B. , Goldschmid V. , Hahn I. , Hajnal M. , Halász I. , Helmy R. , Hochfelder Gy. , Hochstrasser E. , Holzer P. , Huhn L. , Hörcher János , ifj. Földi M. , ifj. Jankovich I. , Joó E. , Kadrielany L. , Kardos J. , Keller Erzsébet , Kemenes F. , Kemény Gy. , Klein J. , Kolostori J. , Komlós J. , Kondor I. , Kontra F. , Kormoss I. , Kovalóczy Gy. , Körner T. , Lendvai J. , Lengyel J. , Mandl B. , Manninger Olga , Marosán B. , Mártha Zsuzsi , Méri B. , Mihalik L. , Mihályfy E. , Miklós J. , Nádas J. , Nagy Elemér , Nagy I. , Németh K. , Orlay J. , Palócz I. , Papp I. , Perlaki F. , Pontyos V. , Radovics Gy. , Révész A. , Reviczky F. , Róth P. (Izr. gimn) , Róth P. (Zrinyi rg.) , Rotter Éva , Scheiber B. , Scheiber I. , Sebestyén Gy. , Seidl G. , Somló J. , Sommer Gy. , Somogyi Á. , Stachó L. , Stromszky Jolán , Szabó A. , Szabó L. , Szabó Ö. , Száva I. , Szél Gy. , Szenes Anna , Szűcs F. , Tassonyi K. , Tóth I. , Tóth M. , Törös Anna , Vadas J. , Vendl A. , Vezekényi A. , Vidacs Marianne , Weber F. |
Füzet: |
1936/április,
224 - 225. oldal |
PDF | MathML |
Témakör(ök): |
Szorzat, hatvány számjegyei, Számjegyekkel kapcsolatos feladatok, Gyakorlat |
Hivatkozás(ok): | Feladatok: 1936/február: 1057. matematika gyakorlat |
|
A szöveg csak Firefox böngészőben jelenik meg helyesen. Használja a fenti PDF file-ra mutató link-et a letöltésre. Jelenleg csak az 1905 december előtt vagy az 1937 január és 2020 december között megjelent szövegeket tudjuk megjeleníteni. Kérjük, írjon az archiv@komal.hu e-mail címre, ha szüksége van a szövegre. |
|