|
Feladat: |
859. matematika gyakorlat |
Korcsoport: 16-17 |
Nehézségi fok: - |
Megoldó(k): |
Abonyi G. , Altnéder J. , Andreánszky G. , Bálint J. , Bazsó V. , Brill Gy. , Bródy Éva , Buchsbaum Gy. , Buresch Margit , Csiba F. , Csurgói ref. rg. V. o. , Czetz S. , Fabianits L. , Faragó P. , Fleischer Gy. , Freund K. , Friedmann L. , Fülöp K. , Földesi T. , Gálik J. , Glück P. , Gombos F. , Grózinger S. , Grüneberg Gabriella , Gulyás F. , Gyopár L. , Hatos J. , Hegedüs J. , Herczeg Gy. , Hirschler Z. , Hlatky-Schlichter Mária , Illovszky G. , Inhof J. , Jakits I. , Jakobi I. , Kádár Gy. , Kálmán L. , Kapcsándi I. , Karner . , Karsai Marianne , Kazinczy L. , Keiner S. , Kellner O. , Kepes Á. , Klein S. , Kőhalmi Mária , Kukorelli Gy. , Kutter S. , Lányi A. , Levin T. , Lossinszky T. , Lovass A. , Lusteiner Gy. , Magyar K. , Maróti D. , Marton T. , Máté Z. , Mauer Erzsike , Morvai S. , Nagy Gyula , Németh Magdolna , Névtelen , Novák F. , Nyárády I. , Pados G. , Paulicsek J. , Petruska D. , Pick Gy. , Polgár J. , Pollák Gy. , Preszmayer K. , Rácz J. , Rédl L. , Renner Z. , Rickl A. , Sas Valéria , Scheer Anna , Schiff Erzsébet , Schmidt F. , Schwarz E. , Schwarz O. , Sigmund A. , Steiner M. , Stern Gy. , Surányi J. , Szabó L. , Szabó S. , Szakkai I. , Szalai B. , Szécsi J. , Székely L. , Szele T. , Sziklai L. , Szűcsi I. , Tarnóczy L. , Teutenberg Z. , Tóth E. , Tremkó F. , Villani F. , Vitéz I. , Völgyi B. , Vönöczky Gy. , Wachsberger Gy. , Weisz L. , Weuiszfelkd I. , Zoltán I. , Zoltán O. |
Füzet: |
1934/február,
156 - 157. oldal |
PDF | MathML |
Témakör(ök): |
Irracionális egyenletek, Másodfokú (és arra visszavezethető) egyenletek, Gyakorlat |
Hivatkozás(ok): | Feladatok: 1933/december: 859. matematika gyakorlat |
|
A szöveg csak Firefox böngészőben jelenik meg helyesen. Használja a fenti PDF file-ra mutató link-et a letöltésre. Jelenleg csak az 1905 december előtt vagy az 1937 január és 2020 december között megjelent szövegeket tudjuk megjeleníteni. Kérjük, írjon az archiv@komal.hu e-mail címre, ha szüksége van a szövegre. |
|