A szöveg csak Firefox böngészőben jelenik meg helyesen. Használja a fenti PDF file-ra mutató link-et a letöltésre. A játékosok átlagos gondolkodási ideje perc másodperc, így mindkettőnek volt olyan lépése, amelynek meghúzásán legalább ennyit gondolkodott. Tekintsük például Sötétnek egy ilyen lépését, legyen az eközben elhasznált gondolkodási idejének kezdete ‐ ekkor Világos órája megáll ‐ a vége pedig , a időintervallum felezőpontja pedig . Világos órája nem jár a intervallumban, így ha időt mutatott a időpontban és , akkor a , ha pedig , akkor a pillanatban teljesül a feladat állítása, hiszen a időszak hosszabb, mint a megadott perc másodperc kétszerese. Két percnyi különbség viszont már nem feltétlenül jön létre. Ha például Világos a kezdő, Sötét pedig az utolsó, negyvenedik lépésén másodpercet gondolkodik, a további 39‐39 lépésen pedig mindketten a fennmaradó idő -edrészét, azaz másodpercet, akkor az órák eltérése sosem lesz nagyobb, mint , miközben Világos órája fut, és nem lesz nagyobb, mint , amíg Sötété. Márpedig mind , mind pedig kisebb másodpercnél. |