A szöveg csak Firefox böngészőben jelenik meg helyesen. Használja a fenti PDF file-ra mutató link-et a letöltésre. Készítsünk programot a klasszikus Tili-toli játék alábbi, módosított változatára. Olvassunk be egy képfájlt. Bontsuk fel a képet (, ) képkockára (azonos méretű, téglalap alakú részre). Az és értékét a felhasználó adhatja meg. (A mintán a -es elrendezést látjuk.) Keverjük össze a képkockákat, majd az eredetileg jobb alsó sarokban lévőt töröljük. A játék során a felhasználó a képkockákat vízszintesen vagy függőlegesen mozdíthatja el az üres helyre. Akkor nyer, ha minden képkocka az eredeti helyére kerül.
Ügyeljünk arra, hogy keverés után a kép a játék szabályainak betartásával kirakható legyen. Megengedett a képkockákon az eredeti sorrend feltüntetése. A program készítése során feltételezhetjük, hogy a kép jpg formátumú, a képpontok sorainak és oszlopainak száma 300 és 600 között van. (Mintaként használható a cimlap.jpg, ami a KöMaL egy korábbi borítóját tartalmazza.) Beküldendő egy tömörített i414.zip állományban a program forráskódja és rövid dokumentációja, amely tartalmazza a megoldás rövid leírását, és megadja, hogy a forrásállomány melyik fejlesztői környezetben fordítható. |