Feladat: I.348 Korcsoport: - Nehézségi fok: -
Füzet: 2014/április, 231. oldal  PDF  |  MathML 

A szöveg csak Firefox böngészőben jelenik meg helyesen. Használja a fenti PDF file-ra mutató link-et a letöltésre.

Készítsünk offline játszható egyszemélyes játékot az alábbiaknak megfelelően:
A játék egy n×n egységnégyzetből álló (n=7...10) zárt területen zajlik. A játék indításakor a program vízszintesen és függőlegesen is k (n<k<2n) helyen megrajzolja a területet alkotó négyzetek egy-egy oldalát úgy, hogy a terület összefüggő maradjon. Összefüggőnek tekintjük a területet, ha bármely négyzetről bármely négyzetbe el lehet jutni. A játékos feladata megrajzolni (kattintással) úgy további falakból minél többet, hogy az összefüggőség megmaradjon.
A játéknak vége, ha az összefüggőség nem teljesül vagy a játékos nem tud lépni 5 másodpercen belül.
A felületen megkülönböztethetők legyenek a gép és a játékos által húzott falak. A végén a program jelenítse meg a behúzott falak számát és a felhasznált összes időt.
Beküldendő(k) a program forráskódját alkotó fájl(ok) egy fájlba tömörítve (i348.zip) és rövid dokumentációja (i348.pdf), amely tartalmazza a megoldás rövid leírását, és megadja, hogy a forrásállomány melyik fejlesztői környezetben fordítható.