Cím: A 2009. évi Ericsson-díjazottak
Szerző(k):  Oláh Vera 
Füzet: 2010/január, 2. oldal  PDF  |  MathML 
Témakör(ök): Egyéb írások

A szöveg csak Firefox böngészőben jelenik meg helyesen. Használja a fenti PDF file-ra mutató link-et a letöltésre.

A 2009. évi Ericsson-díj pályázati kiírása szerint a Bolyai János Matematikai Társulathoz 36 felterjesztés érkezett ‐ fele részben a népszerűsítési, fele részben a tehetséggondozási díjra, míg az Eötvös Loránd Fizikai Társulathoz 35 javaslat ‐ 17 a népszerűsítési és 18 a tehetséggondozási díjra. Mindkét társulat Ericsson-díjbizottsága szeptember 30-án elkészítette javaslatát. A javaslatokat a MATFUND Középiskolai Matematikai és Fizikai Alapítvány kuratóriuma 2009. október 16-án jóváhagyta.
A díjak kiosztására november 27-én a Magyar Tudományos Akadémián került sor.

 
Az ,,ERICSSON a matematika és fizika tehetségeinek gondozásáért'' 2009. évi díját matematikából
Dr. Horváth Eszter, a budapesti Szilágyi Erzsébet Gimnázium tanára és
Kubatov Antal, a kaposvári Táncsics Mihály Gimnázium tanára kapta.
 
Az ,,ERICSSON a matematika és fizika tehetségeinek gondozásáért'' 2009. évi díját fizikából
Dr. Szkladányi András, a bajai III. Béla Gimnázium tanára és
Varga István, az ajkai Általános Művelődési Központ tanára kapta.
 
Az ,,ERICSSON a matematika és fizika népszerűsítéséért'' 2009. évi díját matematikából
Fábián Gábor, a váci Boronkay György Műszaki Középiskola és Gimnázium tanára,
Jeneiné Horváth Kinga, a budapesti Puskás Tivadar Távközlési Technikum tanára és
Juhász István, a budapesti Szent István Gimnázium tanára kapta.
 
Az ,,ERICSSON a matematika és fizika népszerűsítéséért'' 2009. évi díját fizikából
Fülöp Viktorné, a mosonszentmiklósi Széchenyi István Általános Iskola tanára,
Kissné Császár Erzsébet, a gyöngyösi Berze Nagy János Gimnázium és Szakiskola tanára és
Elblinger Ferenc, a szekszárdi Garay János Gimnázium tanára kapta.
Mindannyian köszönjük az Ericsson Magyarország Kft.-nek, hogy évek óta támogatja és erősíti a magyarországi matematikai és természettudományos képzés világviszonylatban is kiemelkedő színvonalának megőrzését és fejlesztését.