Cím: Jelentés a 2008. évi Ericsson-díjazottakról
Szerző(k):  Oláh Vera 
Füzet: 2009/január, 9. oldal  PDF  |  MathML 
Témakör(ök): Egyéb írások

A szöveg csak Firefox böngészőben jelenik meg helyesen. Használja a fenti PDF file-ra mutató link-et a letöltésre.

A 2008. évi Ericsson-díj pályázati kiírása szerint a Bolyai János Matematikai Társulat szeptember 25-ei, az Eötvös Loránd Fizikai Társulat szeptember 24-ei Ericsson-díjbizottsági ülésén meghozta javaslatát. A javaslatokat a MATFUND Középiskolai Matematikai és Fizikai Alapítvány kuratóriuma 2008. október 16-án jóváhagyta. Ennek alapján:
Az ,,ERICSSON a matematika és fizika tehetségeinek gondozásáért'' 2008. évi díját matematikából
Marczis Györgyné, a gyulai GYAKI 5. sz. Általános- és Sportiskola Tagintézmény tanára és
Paulin Elemér magántanár, a Bolyai János Matematikai Csapatverseny szervezője kapta.

 
Az ,,ERICSSON a matematika és fizika tehetségeinek gondozásáért'' 2008. évi díját fizikából
Jármezei Tamás közoktatási szakértő, a Jedlik Ányos Országos Fizikaverseny szervezője és
Orbán Edit, a zalegerszegi Zrínyi Miklós Gimnázium tanára kapta.
 
Az ,,ERICSSON a matematika és fizika népszerűsítéséért'' 2008. évi díját matematikából
Bartha Gábor, a szentendrei Móricz Zsigmond Gimnázium tanára,
Kálmán László, a miskolci Földes Ferenc Gimnázium tanára,
Széplaki Györgyné, a budapesti ELTE Radnóti Miklós Gyakorlóiskola tanára és
Szoldatics József, a Szilágyi Erzsébet Gimnázium tanára kapta.
 
Az ,,ERICSSON a matematika és fizika népszerűsítéséért'' 2008. évi díját fizikából
Dr. Piláth Károly, a budapesti Balassa Bálint Gimnázium tanára,
Dr. Nagy Anett, a szegedi Radnóti Miklós Kísérleti Gimnázium tanára,
Sebestyén Zoltánné, a pécsi PTE Deák Ferenc Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium tanára és
Csákány Antalné, a budapesti ELTE TTK Főiskolai Karának oktatója kapta.
Mindannyian köszönjük az Ericsson Magyarország Kft-nek, hogy évek óta támogatja és erősíti a magyarországi matematikai és természettudományos képzés világviszonylatban is kiemelkedő színvonalának megőrzését és fejlesztését.